fryasnabanner

خرید بک لینک ارزان و با کیفیت دیجی وردپرس

این الگوریتم برای یافتن سایت‌های اسپم ساخته شده که راهی برای مبارزه با استفاده از روش‌های غیرطبیعی مانند دریافت بک‌لینک است. این الگوریتم در فاصله‌های زمانی مختلف از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کند و درصورت وجود نشانه‌ای از لینک‌سازی اسپم یا سایر روش‌های غیرطبیعی، وب‌سایت را جریمه می‌کند. گرفتن بک لینک اصولی دارد که عدم رعایت کردن آنها می تواند باعث جریمه شدن سایتتان از جانب گوگل شود. اگر می خواهید از همان ابتدا اقدام به خرید بک لینک قوی برای سایتتان کنید، بهتر است که با مشورت فردی متخصص در این زمینه اقدام کنید. همانقدر که بک لینک خوب در سئو سایت تاثیر دارد، یک اشتباه کوچک در روند گرفتن بک لینک می تواند تمام زحمت های شما را هدر بدهد. البته ما در محتوای چگونه بک لینک بگیریم؟ در این باره بیشتر صحبت کرده ایم.

از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند. وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. گوگل به لیست خود یک کرالر جدید اضافه کرده است، این کرالر برای ابزارهای تستی استفاده می شود که در کنسول جستجو یا دیگر ویژگی های گوگل استفاده می کنید گوگل یک کرالر جدید به نام گوگل ابزار بررسی را منتشر کرده است.

طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت. البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. اگر گمان می‌کنید که امروزه با روی کار آمدن ترفندهای سئو تکنیکال یا سئو فنی قدرت بک لینک‌ها از بین رفته، سخت در اشتباه هستید. دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند. پس مطمئن باشید، بک لینک هنوز هم همان قوت و انرژی پیشین خود را برای ارتقا رتبه وب‌سایت‌ها دارا است، به‌شرط آنکه اصولی و کارشناسانه از آنها استفاده شود. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. در گذشته ، تاکتیک هایی مانند لینک مزارع ، PBN ها و هرزنامه های نظرات به SEO های کلاه سیاه اجازه می داد تا پروفایل های بک لینک گسترده ایجاد کنند و سیستم را با موفقیت بازی کنند. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات بک لینک آپ بک لینک میپردازیم و همچنین شماره ثابت شرکت و موبایل کارشناس فروش را قرار میدهیم.

صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم.

در نتیجه تیم سئو روز برای طبیعی جلوه دادن رپورتاژ و افزایش اثرگذاری، چند بک لینک معتبر و قابل استناد را برای صفحه رپورتاژ در نظر میگیرد تا کسب و کار شما بهترین خروجی ممکن را از کمپین خرید بک لینک دریافت کند. همواره کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل دغدغه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین است. فاکتورهای زیادی در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل دخیل است که یکی مهم‌ترین آن‌ها داشتن بک‌لینک‌های باکیفیت و معتبر است.

تفاوت خرید بک لینک فالو و نوفالو چیه؟

قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند. بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها به دلیل سهل‌انگاری در یک مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی بک لینک و رپورتاژ می خرند که این موضوع شک گوگل را بیشتر کرده و باعث می شود لینک سازی طبیعی جلوه ندهد.

معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید. بیکار ننشسته و بک لینک خریداری‌شده خود را که در قالب رپورتاژ ارائه داده‌اید در تمامی فضاهای آنلاین موجود به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری به آن دست یابند. تکنیک آسمان خراش چیست؟ تکنیک SkyScraper یک روش لینک سازی است که در آن محتوای رقبای خود را کپی و تغییر می دادیم سپس محتوا را در سایت های دیگر شروع به انتشار و لینک سازی می کردیم.

بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ساخت بک لینک دانشگاهی از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما مؤثر واقع بشه. پاسخ این سوال به رتبه فعلی و نمایه بک لینک و شدت رقابت کلمه کلیدی سایت شما دارد ، اما به طور کلی کیفیت بک لینک مهم تری از کمیت و تعداد بک لینک است. برند منشن گرچه بدون لینک انجام می شود اما اثرگذاری و اهمیت آن کمتر از بک لینک نیست.

در ادامه برای شما بسته های بک لینک با کیفیت و دائمی را آماده کرده ایم تا در مسابقه SEO برنده میدان باشید. طبق بررسی ما ارزش لینک های داخل متن بسیار بیشتر از لینکهایی است که در فوتر یا هدر سایت قرار میگیرند. البته لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر از اعتبار بیشتری برخوردار میشوند.

معمولا بک لینک های ماهانه در سایدبار و یا فوتر سایتها درون هر صفحه سایت تکرار می شوند و شخص بابت قرار گرفتن لینک سایتش باید ماهانه مبلغی را پرداخت نماید. اما بک لینک های دائمی به بک لینک هایی گفته می شود که تا انتهای عمر سایت مورد نظر در سایت باقی می مانند. این بک لینک های واقعی تاثیر زیادی می توانند در بهبود سئوی سایت داشته باشند. البته بک لینک های دائمی می توانند براساس تغییر در ساختار سایت بعد از مدتها حذف شوند که این امر برای هر سایت کوچک و بزرگی یک امری طبیعی و گزیر ناپذیر می باشد. بک لینک های PBN از دسته بک لینک های کلاه سیاه و غیر مجاز محسوب می شوند که می تواند سایت شما را به مخاطره بیاندازد.

برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست. به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است.

پس قبل از لینک سازی ابتدا به کمک ابزار Mozbar  و یا Ahrefs از عدم اسپم بودن یک سایت مطمئن شده، سپس برای خرید بک لینک از آن سایت تصمیم‌گیری نمایید. البته باید توجه داشت که فاکتور اسپمی که توسط ابزارهای غیرگوگل داده می شود دارای خطاهایی نیز هست. عدم توجه و استفاده از روش‌های متفاوت ساخت بک لینک سبب می‌شود، استراتژی شما کارآمدی لازم را نداشته باشد، بنابراین شما وقتی فقط از یک روش استفاده میکنید گمان می‌کنید که روش ساخت بک لینک روشی کهنه است که دیگر اثرگذاری قبلی خود را ندارد. به‌هرحال باید در ساخت بک لینک به‌گونه‌ای رفتار کنید که گوگل متوجه دست‌ساز بودن این بک لینک‌ها توسط خود شما نشود.

یا اینکه پس از خرید رپورتاژ و تایید متن، گوگل جعلی بودن و پولی بودن لینک شما را تشخیص دهد. یا بدتر از همه؛ با یک انتخاب اشتباه تاثیر فعالیت های شما به کلی از بین برود. تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است نه آخرین.

با کمک بک لینک ها می توانید به ترافیک بزرگی از کاربران دست پیدا کنید. وجود این لینک ها، باعث می شود تا کاربران راحت تر بتوانند با گردش در صفحات مختلف، به محتوای موردنظر خود دست یابند. در صورتی که بک لینک ها به صورت طبیعی و با کیفیت ساخته شوند، می توانند به بهبود رتبه سایت شما کمک کنند. هر چقدر بک لینک ها طبیعی تر باشند، ارزش و اعتبار بیشتری را از گوگل دریافت می کنند.

شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید. بک لینک‌های اولین صفحه در نتایج جستجوی گوگل، ۳.۸ برابر رتبه‌های دوم تا دهم است. بسیاری از متخصصان سئو، خرید بک لینک را روشی بی ‌نظیر و قدرتمند برای تصاحب بهترین رتبه های گوگل می‌ دانند و این روش را به بیزینس‌های مختلف پیشنهاد می‌دهند. بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند.

در دنیای امروز، داشتن حضور آنلاین قوی و برتری در موتورهای جستجو برای وبسایت‌ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از عوامل کلیدی برای بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو، بک لینک‌ها (Backlinks) می‌باشند. بک لینک‌ها، لینک‌هایی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند و نشان دهنده اعتبار و ارزش سایت شما در نظر موتورهای جستجو می‌باشند.

تصاویر پلن رپورتاژ 2 لایه 8 ، 12 و 18 عددی

اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند. این استراتژی پیوند کلاه سیاه به آنها اجازه می دهد تا تعداد خاصی از پیوندها را با زمان یا تلاش کم ایجاد کنند. موتورهای جستجو از PBN متنفرند، خرید لینک از این نوع وب سایت ها می تواند رتبه شما را از بین ببرد. اما امروزه این کار سخت تر از گذشته شده است و موتورهای جستجو قادر به درک محتوای کپی هستند و آنها را در نتایج جستجو اعمال نمیکنند مگر اینکه آنها را اصلاح کرده و محتوای جدیدی به آنها اضافه کنید. امروزه بسیاری از صاحبان وب سایت ارزش لینک سازی را درک کرده اند و تنها در صورت دریافت هزینه برای شما در سایتشان لینک سازی انجام میدهند. خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره.

برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. در صورتی که سفارش بک لینک دانشگاهی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 2 تا 15 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه که می‌تونه شامل بک لینک فارسی یا بک لینک خارجی باشه.

سفارش بک لینک تضمینی اگر به معنای تضمینی برای بالا بردن رتبه باشد، به شرطی که بک لینک ها دارای کیفیت بالایی باشند و همه فاکتورهای سئو در سایت به خوبی اجرا شده باشند تا حدی قابل قبول و قابل تعریف است. اما چون تاثیر بک لینک ها در تغییر رتبه ممکن است برای هر سایت متفاوت باشد نمی توان معیار و خط کشی برای اندازه گیری تغییر رتبه کلمات کلیدی پس از خرید Backlink داشت و در نتیجه خرید بک لینک تضمینی معنایی پیدا نمی کند. فقط باید دانست که با تهیه بک لینک اصولی می توان شرایط سئو سایت خود را بهتر کرد اما اندازه گیری میزان آن کاری بسیار سخت و مشکل می باشد.

  • بی تردید اطلاعات و مشاوره های ما می تواند شما را در تصمیم گیری، یاری نماید.
  • اگر اصول سئو و جدیدترین تغییرات الگوریتم های گوگل برای لینک بیلدینگ در نظر گرفته نشود، سایت شما جریمه خواهد شد.
  • یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید.
  • توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد.
  • بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد.

ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد. مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!

بدین ترتیب اولویت شما برای درج بک لینک ابتدا یافتن وب‌سایت‌های مرتبط بوده و بعد از آن وب‌سایت‌های خبری می‌تواند، برایتان سودمند و پرفایده باشد. الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود. این باعث می‌شود تا صفحات مهم و پربازدید در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرند. ساخت بک لینک رایگان؛ بک لینک رایگان را میتوان در سیستم های بلاگ دهی و بصورت کامنت گذاری در پایین صفحات یا فروم های مختلف انجام داد.

هرگز به سراغ لینک‌ها بااعتبار ماهانه نروید، زیرا نمی‌توانید به‌صورت دائمی از قدرت بک لینک هایی که فراهم می‌سازند بهره‌مند شوید. به همین دلیل تهیه بک لینک موقت و ماهانه توصیه نمی شود مگر در موارد و شیوه های خاص. در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید.

در این حالت گوگل می تواند به لینک سر بزند و آن را مورد ارزیابی قرار دهد. یکی از بهترین استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کند که دارت بیزینس خود را به خال بزنید و به بهترین شکل ممکن، جایگاه‌های عالی گوگل را در بلند مدت از آن خود کنید، خرید بک لینک است. بله، در توضیح این پاسخ کوتاه باید بگوییم که بک لینک های Site wide و مدت دار، نه تنها تاثیری بر بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو نخواهند داشت، بلکه احتمال جریمه شدن سایت شما را در صورت عدم تمدید آنها باید مد نظر قرار دهید.

یکی از بک لینک هایی که تاثیر بسیار خوبی در بهبود رتبه کلمات و افزایش اعتبار سایت دارد بک لینک دانشگاهی است. لینک سازی فرایندی است که در طی آن یک سایت به سایت دیگر لینک داده می‌دهد این لینک به صورت‌های مختلفی می‌تواند ثبت شود. هرچه یک سایت تعداد بک‌لینک‌های بیشتر و باکیفیت‌تری داشته باشد از منظر موتورهای جستجو همچون گوگل قدرت و  اعتبار بیشتری خواهد داشت. در واقع می‌توان گفت بک ‌لینک‌های با کیفیت یکی از فاکتورهای مهم در رتبه‌بندی وب سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو هستند.

نکات سئو دسته بندی(کتگوری) برچسب(تگ) فروشگاه اینترنتی❤️

به دنبال سایت‌هایی باشید که ترافیک ثابت و باکیفیتی از Google ایجاد می‌کنند. روند نزولی، افت ناگهانی، کلمات کلیدی اسپم یا ترافیک کم همه نشان می دهد که یک سایت ارزش دریافت بک لینک را ندارد. اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید. از دیگر بخش ‌های مفیدی که می ‌توانید از آن‌ ها بک لینک دائمی رایگان دریافت کنید، شبکه‌ های مجازی است، قرار دادن لینک سایت در قیمت بیو و پروفایل شبکه‌ هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین تأثیر مثبتی در رشد سایت شما خواهد داشت. در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید.

مواردی که در بالا عنوان کردیم برخی از ویژگی هایی است که به شما این اطمینان را میدهد با خیالی آسوده اقدام به خرید بک لینک نمایید. پس از خرید بک لینک ما راهنمایی های لازم را برای شما ارائه خواهیم داد و در انتشار بک لینک ها با رعایت کامل مورادی که منجر به جریمه گوگل نشود انجام خواهد شد. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند. با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

  • اما بک لینک های مربوط به مرجع دامنه بالا تنها مزیت این تاکتیک نیستند (گرچه به تنهایی سود بزرگی محسوب می شوند).
  • از اون جایی که رپورتاژها دارای اعتبار و اهمیت بالایی هستند، بک لینک های رپورتاژی هم جزو بک لینک های با کیفیت در نظر گرفته می شن.
  • همه بک لینک هایی که در مجموعه وبمسترسلام عرضه می شوند، بارها و بارها بروزرسانی شده اند و با تکیه بر دانش تخصصی سئو کارشناسان این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و متخصصین سئو شده اند.
  • خرید بک لینک دائمی و قوی می تواند در بهبود سایت شما در نتایج گوگل بسیار موثر عمل نماید.

اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند. اگر از اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید ، شانس بیشتری دارید که برای قطعه نهایی دیده شوید و انتخاب شوید. در صورت انتخاب ، به احتمال زیاد از طریق روزنامه نگار یا وبلاگ نویسی ایمیلی به شما اطلاع داده می شود که مقاله زنده است. نحوه عملکرد آن به این شکل است – HARO هر روز برای شما ایمیل ارسال می کند و از نویسندگان صنعت شما سeriesال می کند.

استفاده از بک لینک مناسب تاثیر فوق العاده ای بر افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئوی خارجی آن دارد. خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی توانستند رشد قابل توجهی را به وجود بیاورند که در ادامه، برخی از تاثیرات لینک سازی و سئوی اصولی را ملاحظه خواهید سفارش بک لینک کرد. همانطور که گفتیم برای بهبود سئو سایت لازم است که برای خرید بک لینک قوی هزینه کنید. صرفا نمی توان گفت خرید بک لینک ارزان کار نادرستی است، اما قبل از خرید بک لینک با کیفیت علاوه بر قیمت بک لینک به اتوریتی و سورس اسپم وب سایت ها توجه کنید و مطمئن شوید که از وب سایت هایی با اتوریتی بالا، لینک گرفته می شود. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود.

  • وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند.
  • در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد.
  • چه سایت هایی به رقبای شما لینک داده اند؟ ما گزارش کاملی از تمام بک لینک های رقبا برای شما تهیه می کنیم.

البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد. چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه. رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید. بک لینک های رپورتاژی مجله ای بدون شک، با ارزش ترین و بهترین نوع بک لینک محسوب می شوند. برای درج بک لینک های شما در این منابع، ابتدا یک محتوای یونیک (یکتا و غیرکپی) ایجاد و لینک در داخل متن ایجاد می شود.

پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید. وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید. اجرای این پکیج برای لایه اصلی وب سایت شما پیشنهاد نمی گردد و در لایه های ۲ یا ۳ به بعد استفاده خواهند شد. سئوسل با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید. گوگل روش‌های متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل را دارد. مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند.

این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. متاسفانه در عمل سایت‌هایی مشاهده می‌گردند که کیفیت محتوا و یا سئوی داخلی مناسبی ندارند ولی با انجام برخی از تکنیک‌ها همچون خرید بک لینک موثر، قوی، اصولی و طبیعی در صدر نتایج هستند. اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد.

چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود.

این الگوریتم برای ارزیابی و رتبه‌بندی صفحات وب بر اساس ارتباطات بین آن‌ها استفاده می‌شود. اصل اساسی این الگوریتم این است که یک صفحه وب که بیشتر به توسط بک لینک ها بیشتر به آن اشاره شده معتبرتر و باکیفیت تر است. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید!

  • مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید.
  • با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد.
  • با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی توانستند رشد قابل توجهی را به وجود بیاورند که در ادامه، برخی از تاثیرات لینک سازی و سئوی اصولی را ملاحظه خواهید کرد.
  • لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند.
  • به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید.

به عبارتی اگر یک صفحه از یک رپورتاژ آگهی به سایت شما لینک بده، به این نوع بک لینک، بک لینک رپورتاژی گفته می شه. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید. در صورتی که سفارش بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود.

در نتیجه دریافت بک  لینک از سایر سایت‌ ها را می‌ توانیم یکی از روش ‌های عالی در بازاریابی معرفی کنیم که موجب رشد و تاثیرات مثبت  در سئوی سایت خواهد شد. در زمان سفارش میتوانید وبسایت خود را برای ما ارسال کنید تا توسط تیم ما ، سایت شما بررسی و آنالیز شود تا با مشاوره کامل بهترین انتخاب را کنید. هدف ما تنها فروش خدمات نیست بلکه بر این باوریم شما باید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

امکان اینو دارین که نمونه بک بینک برای ما ارسال کنید ما میخوام برای صفحات مختلف سایتمون بک لینک بزنیم و برامون مهمه که کیفیت بک لینک ها بالا باشه، خرید بک لینک دائمی برای شرکت ما مهمه. با خرید بک لینک باکیفیت می توانید شاهد بهبود رتبه های سایت در نتایج گوگل باشید. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تعبیر خواب پدر مرده در زندان
تعبیر خواب دندان افتادن نی نی سایت
معرفی پرینتر: ابزار ضروری برای چاپ کردن اسناد و تصاویر
Discover the Benefits of Currency Exchange Richmond
صرافی انتقال پول به ایران: معرفی و کاربردها
راهکارهای پیشگیری از چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما